1. Błąd DrukiIPS32ProLib.dll - jakie kroki mogę podjąć, aby rozwiązać ten problem?

problemy techniczne, sugestie dotyczące funkcjonowania programu
Develoecopy
Posty: 1
Rejestracja: 11 cze 2024, 8:39

1. Błąd DrukiIPS32ProLib.dll - jakie kroki mogę podjąć, aby rozwiązać ten problem?

Post autor: Develoecopy »

Czy ktoś spotkał się z tym błędem wcześniej i może podzielić się swoim doświadczeniem w jego naprawie?
Pomoc Techniczna IPS
Posty: 119
Rejestracja: 21 cze 2013, 11:16

Re: 1. Błąd DrukiIPS32ProLib.dll - jakie kroki mogę podjąć, aby rozwiązać ten problem?

Post autor: Pomoc Techniczna IPS »

Proszę podać więcej informacji. Jaki dokładnie pojawia się komunikat i przy jakich krokach?
__________
Pozdrawiam
PT IPS
GDF
Posty: 1
Rejestracja: 18 lis 2024, 14:47

Re: 1. Błąd DrukiIPS32ProLib.dll - jakie kroki mogę podjąć, aby rozwiązać ten problem?

Post autor: GDF »

Może chodzi o wydruk własny "UPO" - mi nie działa od kilku lat, po prostu wybieram drugą opcję choć dobrze by było jakby dało się to naprawić :)
Pomoc Techniczna IPS
Posty: 119
Rejestracja: 21 cze 2013, 11:16

Re: 1. Błąd DrukiIPS32ProLib.dll - jakie kroki mogę podjąć, aby rozwiązać ten problem?

Post autor: Pomoc Techniczna IPS »

Aby został otwarty dokument UPO z otrzymanymi danymi z M.F., należy:

1. Posiadać na dysku pobrany formularz UPOA(4).
W tym celu wybieramy w menu Plik/formularz\Nowy i otwieramy UPOA(4).
Pojawi się pusty formularz, który zamykamy.

2. W oknie wysyłki po otrzymaniu statusu 200 naciskamy na przycisk "Ponownie sprawdź status" i "Wydruku UPO".
Zostanie otwarty z dysku pobrany wcześniej moduł formularza UPOA(4) z otrzymanymi danymi.
__________
Pozdrawiam
PT IPS
ODPOWIEDZ