Jaka to wersja programu Druki IPS Profesjonalne? - Pomoc\O programie. Aktualna to: 1.5.14.13
Jeśli jest aktualna, to proponuje, w celu sprawdzenia, zainstalować aplikacje e-Poczta Podatkowa - http://pityng.pl/pliki/ePPsetup.exe
Po zainstalowaniu programu otwieramy go i w menu Plik\Ustawienia zakładka e-Deklaracje wyłączamy opcję "Wysyłaj dane natychmiast po otrzymaniu" i naciskamy "Zapisz". Następnie zamykamy e-Pocztę Podatkową i wysyłamy dane z Druki IPS Profesjonalne. Po naciśnięciu na przycisk "Wyślij", w oknie wysyłki, powinna pojawić się informacja, że dane zostały zapisane w bazie danych. Otwieramy e-Pocztę Podatkową, zaznaczamy dodany dokument i naciskamy na przycisk "Wyślij/sprawdź".
Czy wysyłając dane z e-Poczta Podatkowa jest taki sam komunikat błędu?
Wysyłka dokumentów
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 21 cze 2013, 11:16
Re: Wysyłka dokumentów
__________
Pozdrawiam
PT IPS
Pozdrawiam
PT IPS
Re: Wysyłka dokumentów
Witam,
Błąd jest ten sam
Błąd jest ten sam
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 21 cze 2013, 11:16
Re: Wysyłka dokumentów
Jeśli wysyłka danych bezpośrednio z e-Poczty Podatkowej przedstawia ten sam komunikat błędu, to rozwiązanie problemu leży raczej po stronie oprogramowania do czytnika kart.
Bardzo mi przykro ale nie jestem w stanie obecnie pomóc
Bardzo mi przykro ale nie jestem w stanie obecnie pomóc
__________
Pozdrawiam
PT IPS
Pozdrawiam
PT IPS