Aktualizacje

problemy techniczne, sugestie dotyczące funkcjonowania programu
kardaw
Posty: 63
Rejestracja: 04 mar 2015, 12:09

Re: Aktualizacje

Post autor: kardaw »

ok ale nadal nie wiem którą wersję programu mogę stosować?
aktualnie mam zainstalowaną wersję z bloga - drukiipssetup_1_5_12_31.exe - czas udostępnienia: 25 października 2016
na stronie ips jest dostępna: Instalator Druki IPS Profesjonalne Plik instalacyjny z: 03.01.2017

czy mając wersję z bloga mam czekać na aktualizację na blogu?
czy mając wersję z bloga mogę ją zaktualizować na wersję ze strony ips?
czy mam odinstalować wersję z bloga i na czysto zainstalować w pełni funkcjonalną wersję ze strony?
Pomoc Techniczna IPS
Posty: 118
Rejestracja: 21 cze 2013, 11:16

Re: Aktualizacje

Post autor: Pomoc Techniczna IPS »

Wersja z bloga posiada Kartotekę Podmiotów po jej zainstalowaniu można zaktualizować program wersją ze strony oficjalnej.
__________
Pozdrawiam
PT IPS
kardaw
Posty: 63
Rejestracja: 04 mar 2015, 12:09

Re: Aktualizacje

Post autor: kardaw »

nie ogarniam, jak mam zainstalować ten program aby działał prawidłowo na kontach różnych użytkowników na danym komputrze?

mam w sql dwie bazy ipsdane, ipskartoteki
jak mam to zainstalować aby mieć dostęp do tych baz i aby program działał dla kilku użytkowników na danym komputerze?

przygody jakie spotykam:
- instalka uruchamiana z dysku sieciowego ma zupełnie inny wybór komponentów, jak ta uruchamiana z dysku lokalnego,
- program po zainstalowaniu na komputerze wyświetla inne wersje (program, o programie) w przypadku uruchomienia go przez różnych użytkowników,
- programu nie można uruchomić "uruchom jako administrator",
- program wyrzuca okno uwaga z błędami zapisu w kluczach rejestru,

przy wyborze opcj [zainstaluj na wszystkich kontach użytkowników] program wywala błędy jak w załączniku, przy niezaznaczeniu tej opcji tylko użytkownik na którego koncie instalowano ma dostęp do bazy mssql, pozostali tylko do tekstowej
Załączniki
Bez tytułu.png
Bez tytułu.png (31.39 KiB) Przejrzano 13021 razy
Bez tytułu.png
Bez tytułu.png (31.39 KiB) Przejrzano 13021 razy
Robert IPS
Posty: 29
Rejestracja: 06 gru 2016, 9:47

Re: Aktualizacje

Post autor: Robert IPS »

Proponuję dokonanie "czystej" instalacji programu:
Odinstalować program, następnie usunąć z rejestru Windows klucze(regedit)(wcześniej można wyeksportować klucze):
HKEY_CURRENT_USER\Software\IPSPI\
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\IPSPI\

Dokonać instalacji z pliku http://www.dobry.pl/pliki/Testy/drukiip ... _12_31.exe
Uruchamiając instalator jako administrator(PPM na pliku i "uruchom jako administrator") zainstalować Druki IPS Profesjonalne z Kartoteką Podmiotów, zaznaczając opcję "Zainstaluj na wszystkich kontach użytkowników".

Tworzymy źródła ODBC 32-bitowe do baz, które będą nam potrzebne(danych i kartotek)
Uruchamiamy Kartotekę Podmiotów jako administrator. Wybieramy menu plik->ustawienia wybieramy sieciową bazę danych MSSQL ODBC Wciskamy przycisk dodaj, następnie "ustawienia systemowe" i wybieramy źródło do bazy kartoteki, dopisujemy użytkownika hasło jeśli to wymagane. Wciskamy OK zaznaczymy utworzony wpis i wciskamy ustaw, a potem zapisz. Gdy się połączy z bazą, możemy zamknąć program.
Uruchamiamy Druki IPS Profesjonalne jako administrator. Wybieramy menu Plik/formularz->Właściwości programu zakładka baza danych. Zmieniamy ustawienie bazy z wbudowanej tekstowej na MSSQL ODBC, wciskamy Parametry analogicznie jak w Kartotece wybieramy źródło, login i hasło i wciskamy OK, następnie zapamiętaj. Zamykamy program i uruchamiamy ponownie jako administrator. Program powinien się uruchomić z dostępem do kartoteki i bazy danych SQL.

Po ustawieniu baz możemy zaktualizować program do aktualnej wersji plikiem http://www.ips-infor.com.pl/pliki/drukiipsprosetup.exe
Każde konto użytkownika komputera powinno uruchamiając program mieć te same ustawienie bazy danych, także folderu danych aplikacji i modułów formularzy(należy upewnić się, czy użytkownicy mają pełny dostęp do tych folderów). Ewentualne zmiany tych ustawień wymagają uruchamiania jako administrator, dokonywania zmian i ponownego uruchomienia jako administrator, aby ustawienia się zapamiętały.
Pozdrawiam
PT IPS
ODPOWIEDZ