Strona 1 z 1

Wysyłka elektroniczna przez Biuro Rachunkowe IPS

Post: 09 lut 2015, 9:05
autor: Pomoc Techniczna IPS
W celu wysłania formularzy przez aplikację Formularze IPS lub Biuro Rachunkowe IPS musimy posiadać:

- aktualną wersje programu http://www.ips-infor.com.pl/pliki/formu ... _setup.exe
- aktualną wersje modułu wysyłki e-Formularze IPS http://www.ips-infor.com.pl/pliki/eFormIPSsetup.exe
- aktualny dokument, lista formularzy, które można wysłać do systemu e-Deklaracje http://www.ips-infor.com.pl/index.php?a ... y_s&szuk=w

Możemy również posiadać aplikację e-Poczta Podatkowa http://pit.dobry.pl/epocztapodatkowasetup.php

W celu wysłania jednego dokumentu należy go otworzyć w aplikacji BR IPS a następnie wybrać z menu Pliki\Wyślij do urzędu\Teraz Jeśli chcemy wysłać formularze różnych "Pracowników" tego samego "Płatnika" czyli paczkę, to po otworzeniu formularza wybieramy w menu Pliki\Wyślij do urzędu\Dołącz do kolejki i tak z każdym następnym. Po dołączeniu formularzy wybieramy z menu Pliki\Wyślij do urzędu\Wyślij kolejkę Zostaniemy poproszeniu o wybór podatnika w programie i pojawi się okno wysyłki z dokumentami do wysłania.

Jeśli posiadamy aplikację e-Poczta Podatkowa to wysyłając dane z BR IPS będą one automatycznie przez nią wysyłane.
Po wysłaniu formularzy otwieramy e-Poczta Podatkowa sprawdzamy ponownie status i drukujemy UPO.

Jeśli nie posiadamy zainstalowanego programu e-Poczta Podatkowa. W celu sprawdzenia statusu i pobrania UPO, należy otworzyć w BR IPS wysłany dokument i wybrać z menu Plik\Wyślij do urzędu\Teraz Zostanie otwarte okno wysyłki a w nim informacje o wysłanych danych. Sprawdzamy w nim ponownie status i drukujemy UPO.