Strona 1 z 1

Błąd DrukiIPS32ProLib.dll

Post: 04 mar 2017, 14:01
autor: michal011
Instalacja na win 10, przez administratora domeny. Instalacja przebiegła pomyślenie, na koncie administratora aplikacja działa. Na koncie użytkownika aplikacja nie działa (pracuje w tle minutę, 30 % cpu), w event logu:

Nazwa aplikacji powodującej błąd: DrukiIPS32Pro.exe, wersja: 1.5.14.13, sygnatura czasowa: 0x58b81cb1
Nazwa modułu powodującego błąd: DrukiIPS32ProLib.dll, wersja: 1.5.14.13, sygnatura czasowa: 0x58b81ca8
Kod wyjątku: 0xc0000005
Przesunięcie błędu: 0x0000c5e2
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0xd7c
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d294db7dac0f3d
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\IPSPI\DRUKI\DrukiIPS32Pro.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Program Files (x86)\IPSPI\DRUKI\DrukiIPS32ProLib.dll
Identyfikator raportu: 1edf58ac-3ecf-4471-91da-98cf0ac864f6
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:

Re: Błąd DrukiIPS32ProLib.dll

Post: 06 mar 2017, 12:09
autor: Pomoc Techniczna IPS
Należy ponownie zainstalować aplikacje z zaznaczoną opcją pod koniec instalacji: "Zainstaluj na wszystkich kontach użytkowników".