Błąd DrukiIPS32ProLib.dll

problemy techniczne, sugestie dotyczące funkcjonowania programu

Postautor: michal011 » 04 mar 2017, 14:01

Instalacja na win 10, przez administratora domeny. Instalacja przebiegła pomyślenie, na koncie administratora aplikacja działa. Na koncie użytkownika aplikacja nie działa (pracuje w tle minutę, 30 % cpu), w event logu:

Nazwa aplikacji powodującej błąd: DrukiIPS32Pro.exe, wersja: 1.5.14.13, sygnatura czasowa: 0x58b81cb1
Nazwa modułu powodującego błąd: DrukiIPS32ProLib.dll, wersja: 1.5.14.13, sygnatura czasowa: 0x58b81ca8
Kod wyjątku: 0xc0000005
Przesunięcie błędu: 0x0000c5e2
Identyfikator procesu powodującego błąd: 0xd7c
Godzina uruchomienia aplikacji powodującej błąd: 0x01d294db7dac0f3d
Ścieżka aplikacji powodującej błąd: C:\Program Files (x86)\IPSPI\DRUKI\DrukiIPS32Pro.exe
Ścieżka modułu powodującego błąd: C:\Program Files (x86)\IPSPI\DRUKI\DrukiIPS32ProLib.dll
Identyfikator raportu: 1edf58ac-3ecf-4471-91da-98cf0ac864f6
Pełna nazwa pakietu powodującego błąd:
Identyfikator aplikacji względem pakietu powodującego błąd:
grzadziel.pl
michal011
 
Posty: 1
Rejestracja: 04 mar 2017, 13:58

Postautor: Pomoc Techniczna IPS » 06 mar 2017, 12:09

Należy ponownie zainstalować aplikacje z zaznaczoną opcją pod koniec instalacji: "Zainstaluj na wszystkich kontach użytkowników".
__________
Pozdrawiam
PT IPS
Pomoc Techniczna IPS
 
Posty: 117
Rejestracja: 21 cze 2013, 11:16


Wróć do Druki Pro


  • Kto jest online
  • Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

cron