Strona 1 z 2

Wysyłka dokumentów

Post: 02 mar 2017, 14:29
autor: Lucyna
Witam,Cały czas wysyłam dokumenty z programu druki i nie miałam do tej pory problemu, a od wczoraj pojawia mi się taki komunikat błąd w podpisywaniu dokumentu Signing failed: Failed acquire key context, licencje mam jeszcze prawie rok
Pozdrawiam
Lucyna Podwojewska

Re: Wysyłka dokumentów

Post: 03 mar 2017, 10:36
autor: Pomoc Techniczna IPS
Nie było aktualizacji oprogramowania do czytnika kart czy certyfikatu?

Re: Wysyłka dokumentów

Post: 03 mar 2017, 10:50
autor: Lucyna
Tak miałam, aktualizację podpisu

Re: Wysyłka dokumentów

Post: 03 mar 2017, 11:20
autor: Pomoc Techniczna IPS
Pewnie nie zostało zmienione urządzenie (czytnik kart) a zostało zainstalowane nowe oprogramowanie z certyfikatem i tu problem. Czyli nie ten program (32-bit czy 64-bit) do posiadanego urządzenia i karty SIM.

Re: Wysyłka dokumentów

Post: 03 mar 2017, 12:04
autor: Lucyna
Karta jest zainstalowana w 64 system operacyjny

Re: Wysyłka dokumentów

Post: 03 mar 2017, 12:28
autor: Pomoc Techniczna IPS
Do posiadanego czytnika kart, w którym jest karta SIM jest oprogramowanie (sterownik). Po wybraniu certyfikatu podczas wysyłki powinno pojawić się okno do wprowadzenia PIN z tego programu.

Widocznie zostało zainstalowane z nowym certyfikatem oprogramowanie 64-bitowe do posiadanego urządzenia (czytnik kart) a powinno być 32-bitowe?

Re: Wysyłka dokumentów

Post: 03 mar 2017, 12:36
autor: Lucyna
A czy mogę to jakoś zmienić? Ale w innym programie wysyłam dokumenty i jest OK

Re: Wysyłka dokumentów

Post: 03 mar 2017, 13:07
autor: Pomoc Techniczna IPS
Jakie dokumenty i z jakiego programu - Płatnik?

Program Druki IPS Profesjonalne jest otwierany jako administrator czy użytkownik?
Czy po otwarciu aplikacji na prawach administratora jest taki sam komunikat podczas wysyłki?

Re: Wysyłka dokumentów

Post: 03 mar 2017, 13:20
autor: Lucyna
Płatnik działa bez zarzutu, SKP też wysyłam deklaracje VAT, PIT 4, PIT 11 bez zarzutu. Tylko ja pracuję na programie druki myślę że jako administrator

Re: Wysyłka dokumentów

Post: 03 mar 2017, 13:25
autor: Lucyna
Sprawdziłam jako administrator, ale błąd jest ten sam