Wysyłka dokumentów

problemy techniczne, sugestie dotyczące funkcjonowania programu

Postautor: Lucyna » 02 mar 2017, 14:29

Witam,Cały czas wysyłam dokumenty z programu druki i nie miałam do tej pory problemu, a od wczoraj pojawia mi się taki komunikat błąd w podpisywaniu dokumentu Signing failed: Failed acquire key context, licencje mam jeszcze prawie rok
Pozdrawiam
Lucyna Podwojewska
Lucyna
 
Posty: 9
Rejestracja: 26 lut 2015, 16:32

Postautor: Pomoc Techniczna IPS » 03 mar 2017, 10:36

Nie było aktualizacji oprogramowania do czytnika kart czy certyfikatu?
__________
Pozdrawiam
PT IPS
Pomoc Techniczna IPS
 
Posty: 117
Rejestracja: 21 cze 2013, 11:16

Postautor: Lucyna » 03 mar 2017, 10:50

Tak miałam, aktualizację podpisu
Lucyna
 
Posty: 9
Rejestracja: 26 lut 2015, 16:32

Postautor: Pomoc Techniczna IPS » 03 mar 2017, 11:20

Pewnie nie zostało zmienione urządzenie (czytnik kart) a zostało zainstalowane nowe oprogramowanie z certyfikatem i tu problem. Czyli nie ten program (32-bit czy 64-bit) do posiadanego urządzenia i karty SIM.
__________
Pozdrawiam
PT IPS
Pomoc Techniczna IPS
 
Posty: 117
Rejestracja: 21 cze 2013, 11:16

Postautor: Lucyna » 03 mar 2017, 12:04

Karta jest zainstalowana w 64 system operacyjny
Lucyna
 
Posty: 9
Rejestracja: 26 lut 2015, 16:32

Postautor: Pomoc Techniczna IPS » 03 mar 2017, 12:28

Do posiadanego czytnika kart, w którym jest karta SIM jest oprogramowanie (sterownik). Po wybraniu certyfikatu podczas wysyłki powinno pojawić się okno do wprowadzenia PIN z tego programu.

Widocznie zostało zainstalowane z nowym certyfikatem oprogramowanie 64-bitowe do posiadanego urządzenia (czytnik kart) a powinno być 32-bitowe?
__________
Pozdrawiam
PT IPS
Pomoc Techniczna IPS
 
Posty: 117
Rejestracja: 21 cze 2013, 11:16

Postautor: Lucyna » 03 mar 2017, 12:36

A czy mogę to jakoś zmienić? Ale w innym programie wysyłam dokumenty i jest OK
Lucyna
 
Posty: 9
Rejestracja: 26 lut 2015, 16:32

Postautor: Pomoc Techniczna IPS » 03 mar 2017, 13:07

Jakie dokumenty i z jakiego programu - Płatnik?

Program Druki IPS Profesjonalne jest otwierany jako administrator czy użytkownik?
Czy po otwarciu aplikacji na prawach administratora jest taki sam komunikat podczas wysyłki?
__________
Pozdrawiam
PT IPS
Pomoc Techniczna IPS
 
Posty: 117
Rejestracja: 21 cze 2013, 11:16

Postautor: Lucyna » 03 mar 2017, 13:20

Płatnik działa bez zarzutu, SKP też wysyłam deklaracje VAT, PIT 4, PIT 11 bez zarzutu. Tylko ja pracuję na programie druki myślę że jako administrator
Lucyna
 
Posty: 9
Rejestracja: 26 lut 2015, 16:32

Postautor: Lucyna » 03 mar 2017, 13:25

Sprawdziłam jako administrator, ale błąd jest ten sam
Lucyna
 
Posty: 9
Rejestracja: 26 lut 2015, 16:32

Następna

Wróć do Druki Pro


  • Kto jest online
  • Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości